072-393-5226 [email protected]

התחברות

הרשמה

לאחר פתיחת חשבון בטיקטורס תוכל לעקוב אחר סטאטוס ההזמנות שלכם, להנות מהטבות לחברים רשומים וגם לדרג ולהגיב על מגוון המוצרים המפורסמים באתר!
שם משתמש*
סיסמא*
אימות סיסמא*
שם פרטי*
שם משפחה*
דוא"ל*
טלפון*
מדינה*
* פתיחת חשבון מהווה הסכם לתקנון ותנאי השימוש קרא עוד אודותינו.

יש לך כבר חשבון אצלנו?

התחברות
072-393-5226 [email protected]

התחברות

הרשמה

לאחר פתיחת חשבון בטיקטורס תוכל לעקוב אחר סטאטוס ההזמנות שלכם, להנות מהטבות לחברים רשומים וגם לדרג ולהגיב על מגוון המוצרים המפורסמים באתר!
שם משתמש*
סיסמא*
אימות סיסמא*
שם פרטי*
שם משפחה*
דוא"ל*
טלפון*
מדינה*
* פתיחת חשבון מהווה הסכם לתקנון ותנאי השימוש קרא עוד אודותינו.

יש לך כבר חשבון אצלנו?

התחברות

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מי אתם ticketours?

חברת ticketours   הוקמה על ידי זוג חברים שנהגו לצאת להופעות ומשחקים בחו"ל,
משם בא הרעיון להזמין ישראלים נוספים להצטרף לחוויה, 
ומאז החלו לשווק כרטיסים וחבילות ספורט ותרבות לישראלים רבים ברחבי הארץ.
כיום טיקטורס חברה גדולה בעלת מוניטין .

 

איך אפשר להשיג אתכם?

אנחנו זמינים עבורכם בכל שאלה לפני ואחרי הרכישה:

בטלפון 072-393-5226

מייל [email protected]

והכתובת שלנו רח' שלם 3, רמת גן

 

מה קורה אם אירוע נדחה או מתבטל?

במקרים נדירים כאשר אירוע נדחה או מתבטל, איננו מחוייבים לפנות אליך אולם
במידה ומידע על שינוי יגיע אלינו אנו נפנה אליך מיידית בכדי שתוכל לעשות
שימוש בכרטיס במועד החדש (אם האירוע נדחה).

במידה ולא תוכל להגיע אנו נעשה כל מה שביכולתנו להציע החזר או לנסות למכור את הכרטיס  .
במידה והאירוע מתבטל אנו נבקש החזר כספי ממארגני האירוע,
פעמים רבות אנו מקבלים החזר כספי. חשוב לזכור אנו כפופים לתנאי האחריות והשירות,
של מארגני האירוע, אנו נעשה כל אשר ביכולתנו כדי לעזור אך איננו מתחייבים לכך.

 

איך מקבלים את הכרטיסים?

זמן ודרך קבלת הכרטיס בהתאם למועד הרכישה ומיקום האירוע אליו אתם עתידים להגיע.
ברמה הבסיסית יש אפשרות לקבל את הכרטיסים בארץ או בח"ול.
כדי לקבל את הכרטיס בארץ- יש לרכוש את הכרטיס חודש לפני לפחות תאריך האירוע המקורי.
במידה והכרטיס לא נרכש בלוח הזמנים המותנה הלקוח יכול לקבל את הכרטיס באיצטדיון / בית המלון
בתיאום מלא מול הספק.

בכל מצב, עם תום רכישת החבילה או הכרטיס, תעדכן חברתינו,
את לקוחותיה היכן יקבלו את הכרטיס.

חשוב להדגיש שיכול להיות שלקוח יקבל מנוי מגנטי ולא כרטיס נייר למשחק.
במקרה כזה מוטלת האחריות לשמור על הכרטיס המגנטי ולהחזירו ללא פגע.
במידה של אובדן, יחויב הלקוח בעמלות הכרוכות בניפוק כרטיס חדש.

 

האם החבילה כוללת העברות משדה התעופה למלון ומהמלון לאירוע הספורט?

ברוב המקרים כן, אך אם לא צוין אחרת, חבילת הספורט לא תכלול העברות משדה
התעופה למלון ומהמלון לאירוע הספורט.

 

מה קורה לאחר ההזמנה?

בדקות הקרובות תקבלו הודעת דואר אלטרוני אוטומטית, שפירושה שקיבלנו את פרטי
ההזמנה שלכם והתחלנו לטפל בה. במידה וקטיגורית הכרטיסים סומנה כ"אישור מיידי",
קרוב לוודאי שתקבלו את האישור הסופי בתוך דקות. סוגי כרטיסים אחרים דורשים זמן טיפול ארוך יותר,
עד ליום עבודה אחד. לרוב תקבלו הודעת דואר אלקטרוני נוספת בתוך מספר שעות ובה כל הפרטים
להם אנו זקוקים בכדי להבטיח את מסירת הכרטיסים שלכם. אין צורך ליצור איתנו קשר
היות וכל הזמנה מטופלת מיידית. במידה ויהיו לכם שאלות, לפני או אחרי ההזמנה,
נשמח לדבר איתכם דרך טופס "צור קשר",

באילו אמצעי התשלום ניתן להשתמש לשם הזמנת כרטיסים?

ככלל, ההזמנה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי.
אנו סולקים את כל מותגי האשראי הקיימים אך רכישת כרטיסים באמצעות אמריקן אקספרס
אפשרית רק במידה ומטבע התשלום הנבחר יהיה שקל או דולר