לפני הפנייה לשירות הלקוחות הנה השאלות הנפוצות
Homeעמוד אב – הגדרת עמוד רגי...שאלות נפוצות
אנחנו זמינים בעבורכם דרך כתובת הדוא”ל [email protected] או טופס צור קשר באתר, בנוסף מחלקת ההזמנות והתמיכה שלנו זמינה בעבורכם בטלפון בין השעות 9:00 בבוקר עד 19:00 בערב בכל יום למעט ימי שישי בהם מחלקת ההזמנות והתמיכה תעבוד בין השעות 10:00 בבוקר עד 14:00 בצהריים. בנוסף תוכלו לכתוב לנו בוואצאפ בנוגע לכל שאלה.
אנחנו מכבדים את כל אמצעי התשלום, תוכלו לשלם בכל כרטיסי האשראי דרך האתר או באמצעות PAYPAL, בנוסף תוכלו לשלם בהעברה בנקאית ו/או באמצעות BIT / PEPERPAY דרך מחלקת השירות שלנו
אירופה – הכרטיסים ישלחו למלון בו שוהה הלקוח בעיר האירוע עד ערב לפני המשחק. במקרה של לינה מחוץ לעיר או בדירה, נבקש לשנות את שיטת המשלוח לאיסוף מקומי. חשוב להקפיד על העברת פרטים מדויקים של המלון, שם האורח כפי שמופיע על שובר הזמנת המלון, תאריך הגעה ומספר טלפון באמצעותו נוכל ליצור עימך קשר.
ארה”ב וקנדה – הכרטיסים נשלחים באמצעות חברת שליחויות בינלאומית לכתובת הלקוח, פרט למקרים בהם הספק מציע משלוח מקומי או איסוף במשרד סמוך למיקום האירוע.
אירופה – כרטיסים למשחקים והופעות באירופה יסופקו עד ערב לפני מועד האירוע. במידה והכרטיסים לא סופקו עד השעה 19:00 בערב שלפני
האירוע יש ליצור עימנו קשר מיידי.
ארה”ב וקנדה – הכרטיסים נשלחים ע”י ספק הכרטיסים ישירות ללקוח. ניתן להתעדכן בסטטוס ההזמנה והמשלוח בכל עת באתר:
www.mytickettracker.com
במקרים של הזמנה הקרובה למועד האירוע או במקרים של משלוח מקומי, ישלחו הכרטיסים לכתובת מקומית (מלון) אותו יספק הלקוח
תוך כדי הזמנה או לאחר אישורה.
אירופה – אחוז קטן מהכרטיסים המוצעים באתר לאירועים באירופה הינם כרטיסים אלקטרוניים, ניתן לבדוק אם הכרטיסים נשלחים באמצעות
המייל או באמצעות שליח בעמוד הרכישה.
ארה”ב וקנדה – כ 10% מהכרטיסים המוצעים לאירועים בצפון אמריקה הינם אלקטרוניים, ניתן לזהות כרטיס אלקטרוני באמצעות האייקון הירוק המופיע לצד מחיר הכרטיס המוצע מתוך רשימת הכרטיסים
ההזמנות באתר מאובטחות בסטנדרט אבטחה גבוה. הסליקה נעשית בשרתים מאובטחים העומדים בתקן האבטחה המחמיר ביותר לאתרי מסחר PCI Compliant
ולאתר תעודת SSL תקנית לאבטחה מרבית והצפנת נתונים.
כן. במקרה בו האירוע בוטל כספך יוחזר לך. במידה ולא התקבל זיכוי בכרטיס האשראי עד 30 יום ממועד ההודעה הרשמית על הביטול, נא ליצור עימנו קשר. לעיתים תתבקש להשיב את הכרטיסים לספק בטרם יועבר הזיכוי.
לא. במקרה בו האירוע נדחה למועד חדש, לא ינתן זיכוי כספי עבור הכרטיסים. במקרים מסוימים נוכל להציע לך למכור את הכרטיסים דרך מערכת הכרטיסים של שרות כרטיסים ע”מ לצמצם את ההפסד הכספי.
בשלב זה, לא ניתן להזמין כרטיסים למס’ אירועים תחת הזמנה אחת. סביר להניח שכל סט כרטיסים מוצע ע”י ספק אחר ולכן נשלח ממקום אחר.
במקרים מסוימים הספק יעדיף לשלוח כרטיסים אלקטרוניים באמצעות חברת שליחויות וזאת ע”מ למנוע כפילויות, אין בעיה להשתמש בהם בכניסה לאירוע.
השם על הכרטיס שייך לבעליו המקורי/ראשוני והם תקפים לכניסה לאירוע.
במקרים מסוימים, בעיקר במשחקי כדורגל באנגליה וספרד יסופק כרטיס מנוי מפלסטיק אותו עליך להשיב בתום המשחק, הסבר מפורט יסופק עם הכרטיסים.
דואגים באהבה לכל לקוח
בוחרים את היעדים הכי שווים
בתקן הכי מחמיר שיש